Prinsessa på riktigt

Efter mycket funderade har jag ännu en gång kommit på lösningen på misär och galenskap nämligen bli ännu galnare och gör det till din fördel. En av mina kära vänners analys av mitt singelliv är att jag lider av prinsess-syndrom, jag står inte ut med några killar som inte ser mig som en prinsessa, eller behandlar mig som det (jag kommer vara singel länge). Så min lösning på det idag är helt enkelt att bli prinsessa på riktigt, har tagit på mig tiaran och hällt upp ett glas vin till mina chokladpraliner, funderar på att snart även leta upp någon form av prinsess-outfit. Kontentan, har gett upp att försöka vara normal, är för mycket prinsessa för det och är hellre ensam prinsessa än normal flickvän. Så till er andra kungligheter önskar jag en trevlig kväll.

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0