Rumpan bar

Känner ni lite som jag ibland, att ni missar alla de senaste trenderna. Själv har jag aldrig varit så intresserad och lägger därför sällan märke till när de nya trenderna börjar. Men nu! Denna gången verkar jag vara med tidigt! Dom tror att de kan dölja det nya modet för mig men jag är för smart och observant för att låta detta gå mig förbi och för er som är lite sämre än mig kan jag upplysa er om att årets mode är tros löst. På gymmet de senaste gångerna har ett anmärkningsvärt antal personer bara tagit på sig mina byxor och gått utan att ha trosor under. För få personer för att det ska vara värsta flugan, men för många för att det ska kunna vara slumpen. Jag har alltid trott att vara utan trosor va en sexig grej som man hade, eller inte hade under kjol, men vad e det för sexigt med att ha byxor utan trosor under, det kommer man ju inte åt ändå! Så för alla er mode intresserade har jag bara en sak att säga: även den som byxor har bör gå med rumpan bar!

På återseende Yaya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0