Avslöjad kupp!!!

Sorgliga nyheter: De jävla korrumperade hönorna håller på att mobilisera sig och tänker ta över världen? och jag har bildbevis! Men som alla historier bör även denna skräckhistoria berättas från början. Det började som en helt vanlig dag när PLÖTSLIGT tanken på att baka dök upp. Plockade fram allt som man brukar använda, här skulle nämligen världens godaste kladdkakemuffins bakas. Muffinsarna skulle innehålla TVÅ (räkna dem noga) TVÅ ägg. Knäcker första, och nu börjar jag ana hönornas kupp, för det fanns två gulor i ägget! Då knäcker jag det andra ägget och samma sak händer! TVÅ GULOR! Detta kan bara betyda en enda sak, alla bevis pekar åt samma håll- hönorna tänker ta över världen. Genom att dubbla sina ägg gulor ska de dubbla antalet hönor i världen sen ska de gå ihop (som bin gör på tecknade filmer) och bilda en jätte höna som består av miljontals små hönor. Sen ska de hacka på oss tills vi ger oss och ger dom världen! Så om du ser en höna som bara verkar vara ute o gå i stan lite, låt dig inte luras, döda den! Och för er som undrar över muffinsen och håller på med rutsystemet: en muffins motsvarar två rutor!

Förstår att allt detta kan verka skrämande så jag ska låta er smälta detta i fred och senare uppdatera er om hön-krigets utveckling.

Sooolong suckers! Och Yaya lugnt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0