Händelserik helg

Hej!

Nu var det ett tag sedan jag skrev men det beror på att jag har haft en ganska upptagen helg. Det började med att jag hade mina kusiner på besök? roliga så krabater. Äventyret började med att min yngsta kusin bara skulle gå på toaletten innan vi skulle iväg, en lång stund senare kommer han ut blöt i håret och med en lite underlig min och bisarr lukt runt sig. Det visade sig att han hittat min toalettspray och experimenterat lite med den vilket resulterat i att den använts som hårspray? han luktade melon i två dagar. Det hela fortsatte med att min andra kusin missat en del av en konversation och drog, av de fakta han hade, slutsatsen att en vän till mig är fattig och började en insamling av tomburkar till honom. Alla vet ju att vägen till sann rikedom går genom att panta tomflaskor. Tanken var underbart god att han var villig att börja en insamling för att hjälpa min vän, mindre gulligt att försöka tvinga sin lillebror att halsa sin dricka för att han behövde hans burk. Fast alla vet ju at nöden har ingen lag, finns det fattiga som behöver ens tomburk är det bara att halsa helt enkelt. Händelse nummer tre inträffar när jag glömmer hur kladdiga barn kan bli på väldigt kort stund och köper varsin klubba till dem. Resultatet är att ett av barnen tillslut inte behöver hålla i klubb pinnen för han är så kladdig att den sitter kvar i handen ändå. Utöver allt detta var min mamma på besök dessutom, men det tar vi imorgon. Slutsatts: mina kusiner är underbara och man bara måste älska dem, men barn hinner med saker som man inte ens skulle kunna ana är på väg att hända.

 
Yaya


Kommentarer
Postat av: Handyman

Hähä..låter ju verkligen som en händelserik helg. Jag ser ju jätemycket fram emot att läsa om din mammas besök...spännande värre!

2007-05-23 @ 15:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0