I´s all in the hands of a bitter, bitter man

I´t all in the hands of a bitter, bitter man. Så nu undrar du säkert vem den bittra mannen är, tro mig? det gör jag också! Och när jag kommer på vem det är och jag får tag i honom kommer det bli synd om honom. Den bittra mannen är han som gör allt små elakt, som en liten busig gud som sitter på sitt moln och jävlas med oss bara på skoj. Han är motsatsen till våran skydds ängel och den som gör allt i våra liv som kan ses som ironiska missöden. Min ser ut som en liten bitter hustomte och jag har döpt honom till Lars. Denna vecka har Lars hällt i mig stora mängder sprit på valborg, smugit in en stor huvudvärk i min arma skalle dan efter men mest av allt är bittra lilla Lars skyldig till att ha bakat för få kakor! För jag ska tala om att om Lars bakat så många kakor som han skulle så skulle jag kunna äta 10 kakor och ändå ha 10 kvar, jag vet att ordspråket inte går så men ordspråket lovar ju i alla fall att man har en kaka. Det har inte jag? bergis Lars som tagit den, men hur som helst, jag har inget, ingen kaka som jag vill äta alltså heller ingen kaka kvar. Men mina kära vänner, det finns en tröst när man har så miserabelt liv som jag (och eventuellt dig), när du nått samma botten som jag kan man börja räkna sin olycka i rutor, choklad rutor. Jag har fått börja köpa 10-pack med 200 gram. Några rutor den senaste tiden: kladdad på av tatuerare med vattenfast spritpenna 5 rutor, umgås med bönner 10 rutor, inse sin egen- något begränsade konstnärliga kunskaper 25 rutor och sist men inte minst: dumpad av en icke existerande pojkvän 152 rutor.
Så mina älsklingar dagens läxa: hitta din skydds jävel, döp honom och skyll sedan allt som går fel i ditt liv på honom (och ja, naturligtvis är han alltid en man). När du vet vem som är skyldig till allt jävligt i ditt liv (och inget är ditt fel), mät det i choklad och bli lycklig. YAYA!!!!

Eran Yaya drottning

Kommentarer
Postat av: Handyman

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dej. Du löser alltid mina problem. Ska komma på ett bra namn på min bittra man sen är jag på G...Pöss

2007-05-03 @ 09:18:33
Postat av: Teodor (din bror :P)

Jo, men jag vet nog i alla fall vem din Lars är. Om det är en kille som måste stå till svars för allt jävligt i ditt liv så vet jag precis vem det är. Jag tror att det är pappa som du skall skylla allt på. Så börja skälla på honom och om du inte får en utskällning så i alla fall blir du lite gladare :P Älskar dig syrran.

2007-05-04 @ 11:43:21
Postat av: Anonym

P.S. Jag vet vad min bittra man heter i alla fall.
Han heter Florin Dinu och sätter min betyg :P

2007-05-04 @ 11:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0