Men vad är väl en bal på slottet

Vill börja med att tacka er som skriver inlägg. Sååå gulligt och såååå uppskattat!

Så, uppdatering om hur det är att leva mitt liv. Trodde att jag skulle gå och se IFK mot ÖSK, tyckte inte min chef! Efter att ha fått honom att lova mig en kaka om jag kom till jobbet gav jag upp fotbolls drömmen, för let´s face it- jag gör vad som helst för lite socker. *askungen style* Men va e väl en målfest på Behrn arena? Den kan vara trist och tråkig eller *suck* alldeles, alldeles underbar.

Men som alla sagor har även denna ett lyckligt slut? INTE! För när det gäller mig så ställer Lars alltid till det och ibland finns det bara inte tillräckligt med rutor i hela världen. Så?.Jaha, då har man lyckats igen. Kom till jobbet och fick en enkel men mycket viktig uppgift och misslyckades kapitalt. Eller inte ens misslyckas kan jag lyckas med! Jag glömde bara av att göra det hela. Så där försvann hela mitt kak kapital och troligen gick jag back och e nu skyldig kakor. Men jag har två alternativ, antingen försvinna eller gå mot giljotinen. Jag kan bara försvinna och hoppas att ingen på företaget saknar mig- men då får jag nog ingen lön, så då återstår alternativ två som är allmän förnedring och eventuell giljotin. Eventuellt kommer t-shirtar tryckas med texter om mitt misslyckade, det kan även dyka upp små action figurer som ger samma budskap när man trycker på dem. Men man ska vara stolt ändå- inte alla kan vara för hopplösa för att vara värdelösa?.

Yaya


Kommentarer
Postat av: Handyman

Sikken jäkla chef tycker jag, han vet ju dina svaga sidor! Tur för mig att min chef inte vet mina svaga sidor! Lågt att locka med en kaka alltså.. Mycket lägre än glocalnet tycker jag! Jag vet iallafall att du är bäst i världen och de som tycker annorlunda ska helt enkelt dödas..;)

2007-05-08 @ 19:00:02
URL: http://gismosvampen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är ju synd att missa en sådan match. Den måste ha varit grym.
Sitter med ny frisyr och undrar vart livet är påväg :P

2007-05-10 @ 15:12:32
Postat av: Teodor Jansson

Det är ju synd att missa en sådan match. Den måste ha varit grym.
Sitter med ny frisyr och undrar vart livet är påväg :P

2007-05-10 @ 15:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0