Ses på krogen...

Så, fortsättning på mitt förra inlägg om trolldeg. Jag ska använda trolldeg till min fördel för att ta över världen! Nej, skojade bara, det var inte planen. Jag har visserligen planer på att ta över världen också men det kan vi ta en annan gång. Mina skyltar kommer sälja oerhört bra för varenda singel kommer vilja ha en! Nu kan det hända att det inte finns så många singlar men vi är några få tappra som kämpar vidare.

Skyltarna ska ha texter som: ”Tillhör du ett par tänker vi andra gå till närmsta bar” och ”Vi hänger hellre på coop än å festar med folk som e ihop”. Men jag ska även ha mer könsbundna skyltar som ”dejtar du någon med lem kan du lika gärna gå hem” och ”har du ihop det med en annan vagina tycker vi att du är en pina”. Anledningen till detta är att jag enligt reklamen inte hör hemma bland paren, då ska inte paren få vara med mig heller! Ni har säkert sett den, de säger ”Får man inte vara med på par middagen kan man ju alltid gå på sprit fest”. Om det verkligen är så man ser det (pojkvän eller flaskan), så får väl jag och alla andra singlar helt enkelt börja festa hårdare! Så, om ni vill ha en skylt kan ni ju göra ett inlägg, gör även gärna inlägg om fler texter till skyltarna.

Så till alla andra misslyckade par middags besökare- vi ses på krogen! Jag väntar på er.

Håll i hatten för här jävlar ska det festas!

Kram Yaya


Kommentarer
Postat av: Handyman

Jag vill ju gärna ha en skylt! Du får göra en unik skylt till mig som ingen annan har. Jag satsar på spritfest helt enkelt! Sviker ju aldrig dig det vet du ju!! Singlar har roligare;)

2007-05-06 @ 17:15:51
URL: http://gismosvampen.blogg.se/
Postat av: Teodor Jansson

Inte för att jag på något sätt deltar i ditt analkande mansförakt men har en skylt till dig. "Ni med task, håll er till fnask" :P Hoppas att skylltbranschen är snäll mot dig.
Din bror.

2007-05-07 @ 13:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0