The one and only försörjningsplan

Så mina vänner, nu behöver ni inte oroa er för mig längre. Vet att ni funderat och oroat er lite för vad jag ska göra nu när jag är klar med min magister examen, men ni kan pusta ut, jag har en ny försörjningsplan. Min gamla försörjningsplan var ju någon form av prostitution men efter att ha konstaterat att jag inte kan gå i högklackat fick jag lägga ner den planen. Fick även lägga ner hemmafru planen när det visade sig att jag inte står ut med män. Och vi kan ju kanske säga att planen att gå på socialbidrag och bli finkulturell rödvins alkoholist hade sina nackdelar. Så jag fick byta strategi och den nya planen är- hör och häpna ? trolldeg. Jag ska tillverka skyltar i trolldeg och sälja. Nu vet jag att du tänker: smart, men lite vågat. Ja, det är vågat men jag räds inte den ljusa framtid som min verksamhet kommer ge mig. Nu kan man även fundera lite på varför just trolldeg, det låter ju lite som dagligverksamhet för utvecklingsstörda, men det är helt enkelt så att det är världens bästa material?. Och att jag är för dum och klumpig för att arbeta med något annat har inte med saken att göra. För att inte helt blända er med eran briljans ska jag inte ge er mer av planen idag? men, fortsättning följer.

Ha en underbar fredag!


Kommentarer
Postat av: Teodor Jansson

Som en nära anhörig och marknadsvetare så kan jag tänka mig att investera i detta projekt. Jag tror starkt på denna idée och dess framtidsutsikter. Men skulle även vilja lägga in ett förslag angående playdo.

Från din starkt älskande och insiktsfulla bror.
Teodor

2007-05-06 @ 16:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0