Nya skor

Var och shopade lite i söndags ju och hittade ett par nya skor som jag ska ha på bröloppet i Maj. Lyckdes faktiskt hitta ett par fina högklackade i 35, var dock ändå tvungen att köpa ett par halv sulor för att de skulle passa. Lite andra goda nyheter är att jag får tillbaka på skatten i år, lite mer än 4700 riksdaler, inte helt fel. allra helst inte om man snart är arbetslös. Annars är det inte så mycket på g. ska på brölopp i maj, efter det tar min kära syster studenten med allt som det innebär. Förslag på bra studentpresent nån?
Och för alla er som legat sömnlösa och undrat över hur det går med min wow vadslagning har jag goda nyheter. Eftersom den jag tävlar mot alltid har vänner som hjälper honom så får jag 3 levlar dispans så jag måste vara level 67 innan han är 70. Nu har jag snart nått level 30 så sakta men säkert går det framåt, och banderas som jag tävlar mot är kvar på 54.

Gött mos på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0