Träning

Jahop, då har träningen dragit igång igen. För att ha varit någon som utan problem körde tre timmar i sträck på gymmet var det en hård timme i morse. Otränad har man blivit! Men nu är det slut på det, och vad är det bästa sättet att få en Johanna och träna, jo det är att göra det till en tävling. Detta har mitt gym förstått och jag kommer att få ett pris om jag tränar två dagar i veckan i 10 veckor!!!! hörde ni, ett pris! Det är säkert bara en vattenflaska eller nåt men tills jag vet det säkert och för att hålla motivitionen uppe kommer jag tillsvidare tro att priset är en resa utomlands eller sin egen vikt i choklad.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag röstar lätt på chokladen!! fan vad gött! Träna lugnt..:)
Puss

2008-04-08 @ 19:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0