Vet inte vad jag gör, borde vara bankdirektör

Har insett att chansen att få längenhet i Göteborg är ungefär lka troligt som att jag kommer vara redo till beach 2008 och har därför börjar fundera på att köpa mig ett ställe men genast när jag gav mig in i bolånens värld insåg jag att jag inte har en aning om vad jag sysslade med. Jag har så dålig koll att jag inte ens vet vad jag tittar efter, har lyckats reda ut grund begreppen som top och botten lån osv men så mycket mer är det inte. Om någon har en bra handbok om vad man ska titta efter så är det bara att höra av sig så ska jag köpa den av er, såvida den inte är så dyr att jag behöver lån för att köpa den för då är jag typ tillbaka på ruta 1 igen.

Annars är läget lugnt, gör inte så mycket mer än och jobbar. Har kommit fram till att denna arbetspeioden kommer bli ca 17 dagar innan jag får vara ldig en dag innan nästa arbetsperiod drar igång. Som tur är har jag 5 arbeten att varv mellan så jag inte bryter mt några arbetstids lagar när jag jobbar. Nu ska jag ta mig hem från jobbet för dagen och lägga mig på soffan och vila lite.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0