Duktig dag

Jag blev faktiskt på bättre humör när jag kom till IKEA, men det är klart att jag har ju så underbara systrar att det är svårt att inte bli på bra humör när man träffar dem.
Iadg har jag varit duktig. Jag har tagit tag i att lägga över alla kort som jag vill ha framkallade på en cd så jag äntligen kan lämna in dem. När jag satt med detta jobb så insåg jag att jag inte framkallat några kort sedan jag fick kameran för flera år sedan, därför kännde jag mig nu extra duktig som tog tag i det. Och inte bara detta, jag har även varit två timmar på gymmet idag, känndes skönt men kommer troligen att kännas som ett straff imorgon när jag inte kommer kunna röra mig.
Och så till den gladaste nyheten av dem alla... jag ska beställa min nya dator imorgon, sen ska Lars hämta upp den i örebro på lucia. Min älskling har lovat att betala några tusen på den som en julklapp och födelsedagspresent så nu har jag råd att köpa den! underbert!
Johanna

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sikken snäll pojkvän du har!:) Fast han kanske vill muta dig nu för att han slog din bamse igår...jag är han på spåren!

Puss

2008-12-02 @ 20:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0