Nyårskläningar

Har varit en skön dag idag. Gick hemma och fixade lite i lugn och ro i morse (kunde ta det helt lugnt eftersom Lars är i örebro). Sedan åkte jag ner till stan för att träffa Tahana, Ranja samt Lina och Lina. vi skulle leta julklappar och det gjorde vi oxå men detta övergick sedan till att bara leta saker till oss. Det slutade med att vi alla hittade kläningar att ha på nyår samt mycket andra saker. Sedan skulle vi gått på liseberg men ansåg att det var för kallt så vi gick på bio istället.
Nu ska jag sätta på lite skön julmusik och ta det lugnt.
Sen vill jag även påpeka att det antagligen är sista gången som jag skriver på den här datorn för jag pratade med min älskling innan och han hade just varit och plockat upp min nya dator!!! det ska bli så himmla kul och spännande, känner på mig at jag kommer att älska den.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0