Vampyrslav= lönsam affär

Jag var på sjukhuset i morse och gav blod. Det gick ungefär lika bra som alltid när jag och blod förekommer i samma mening. Men denna gången vill jag stolt meddela att jag höll ut i alla fall 2 min innan jag höll på att svimma och minst 3 innan de hämtade spypåsen. Men jag var galtt överraskad för att låta de jäkla vampyrerna tömma mig på blod var ganska lönsamt. Innan jag gick hem fick jag jos, smörgår, kakor och kaffe.. fanns hur många sorters kaffe som helst att välja på så jag tog shokocoffie, det var mycket gott. Men jag fick även två t-shirtar, en höganäs mugg och en chokladask. Dock märkte jag när jag åkt därofrån att jag fått fel färg på muggen men jag får väl överleva det.

trevlig helg. kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är mycket stolt Johanna! Pöss & Kram

2008-12-05 @ 21:16:10
URL: http://zeusinfinity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0