Alla hjärtansdag och barbamamma

Så då var alla hjärtansdag över för i år. Min pojkvänn glömde skicka ett kort, mamma glömmde mig men jag har goda utsickter om jag vill prostituera mig. Jo, alla hjärtansdag kom jag hem från jobbet, och där på hallgolvet fanns det inte, kortet som min älskade borde skickat! dålig start, sen ringde mamma och undrade om jag skulle vilja gå och ta ett glas vin med henne. När jag kom till stan på avtalad tid och ringde henne hade hon glömmt mig! så undertiden jag väntade på henne kom det fram en man och ställde lite olika frågor om varför en ung kvinna stod ensam så sent på kvällen, nått säger mig att han inte bara ville se så jag mådde bra.

På fredagen var jag på mys middag hos min farmor och farfar. det va roligt och trevligt även om jag var jätte trött. Sen så erbjöd jag min mamma och syster att komma och hälsa på för att sy en barbamamma kostym. Det är så att min kära syster ska på maskerad och har av alla olika saker betämmt sig för att gå som barbamamma. Jag tror inte de orkade åka till göteborg dock så eventuellt slipper jag vara delaktig i detta projekt. Vilket iof hadde varit ett lättare projekt att vara delaktig i än sist då hon tillverkade en svampbob kostym.
Ha en skön söndag alla.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0