Flytta till götet för dig, Björn du är kärlek för mig

Händelserik dag idag. Har hittat en ny kärlek, Björn Gustavsson. men till min stora förfäran har jag även upptäckt att han är alla svenska flickors nya stora kärlek. Har under dagen läst en blogg om hur mycket en tjej älskar honom och en hjälp artikel i kamratposten om hur hon ska hantera sin nya kärlek till björn när hon har pojkvänn. Men eftersom hans balad till Karina Berg inte verkade gå så bra så flyttade jag till götet stället för henne så det enda rimliga är ju att han är min.

Som den kreativa, underbara lilla varelse jag är har jag även gjort en ny uppfining. denna nya sensation ppfanns för att kunna smyg supa på bion. det är sprit mixat med mjölk och banan (eller vad Linnea nu råkar ha i kylen) denna uppfinnig är nu känd som smyg sup smoothy.

 Sist men inte minst, älskar min handyman för att hon kan precis allting och alltid får mig att skratta. Love you.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Handyman

Ja alla borde onekligen ha en handyman så bra som jag..;)
Sen vet vi ju alla vem som kommer vinna Björns hjärta, å de som försöker sno honom åker
ju på stryk liksom! Vi kan ju ghettot liksom!!
Gillar smyg sup smoothien..:) Bra uppfunnit!

2008-02-27 @ 17:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0