Förvirrad i bloggvärlden

Sen jag skapde min blogg här för ett tag sedan har jag även roat mig med att läsa en hel del andra bloggar. Men jag undrar om det är så att man ska läsa och komentera andras bloggar, folk som man inte känner eller skapar folk bloggar mestadels för sina vänners skull? Vem som helst får jätte gärna kommentera det jag skriver men om jag skriver ett inlägg till någon jag inte känner kommer någon form av bloggpolis jaga mig då och nypa mig i ryggfettet tills jag lovar att inte skriva till folk jag inte känner igen?
Kan någon snälla förklara bloggvärldens dolda regler så jag slipper oroa mig för blogg polisen.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag ska förklara för dig vännen! Låt mig säga som så här: Lägger folk ut sina bloggar på nätet så får man ju faktiskt ta för givet att den är till för att läsas. Därmed anser jag mig ha rätten att kommentera de bloggar jag vill! Folk får med andra ord skylla sig själva!:) Dessutom råkar jag veta att just dina kommentarer är väldigt uppskattade så därför säger jag go for it!!:)
Puss

2008-02-26 @ 17:53:09
URL: http://gismosvampen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0