Män och deras ynklighet

Hur kommer det sig att det inte spelar någon roll hur underbar en kille är så förvandlas han ändå till emetionellt monster så fort han blir förkyld? Män kan inte vara förkylda utan att de dessutom är dödligt sjuka. Hur detta ynkliga släkte har kunnat överleva så länge är väl endast ett bevis på att det finns brister i teorin om  "survival of the fitest". En man i min närhet (utan att nämna några namn) blev förklyld för ett tag sedan. Det första han informerade mig om va att det var så de första symtomen på pest såg ut, sedan sjukskrev han sig och sedan dess har han gnäll konstant. Denna kille som i vanliga fall är en väldigt underbar och omtänksam man förvandlades över natten till någon form av hormonmonster så hade det inte varit för att han va man hade jag anatagit att han väntade barn. Så när han, för jag vet inte vilken gång i ordningen, skällde på mig för helt orelevanta saker var jag tvungen att fråga varför män va så "dödligtsjuka" när de bara va förkylda. Och här kommer det allra bästa: han svarar att han inte heller förstår varför mäns förkylningar är värre. Det är ju helt underbart på alá grottman vis att de faktiskt tror att det är fysiskt värre för dem att vara förkylda. Jag är ledsen, jag hade velat komentera detta mer men det finns inte ord som räcker till för hur svaga, försvarlösa och klena män är ibland. kommentarer på det?

pussar tills vi ses igen

Kommentarer
Postat av: Handyman

Asså..jag har verkligen inga kommentarer på detta! Du har bara helt klart rätt! Håller med om allt du skriver. Helt galet klena! En annan jobbar i 39 graders feber liksom, å de ligger hemma å gråter i 37,9...helt stört!

2008-02-11 @ 18:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0