Riktiga vänner köper prostituerade

Senaste tiden i mitt liv har varit en rad av underbara upplevelser. Jag har flyttat närmare familjen (dock inte så nära att de hälsar på ofta), jag har jobb, lägenhet och en pojkvänn som ger mig frukost på sängen som bland annat bestod av varm choklad med marchmellows (eller hur det nu stavas). Men underbarast av alla är min bästa vänn som i födelsedag fördeöver pengar till mitt konto för diverse saker, bland annat fick jag 15.50 att köpa mig ett nyp för. Efter att ha skrattat så tårarna rann började jag fundera på var jag skulle kunna köpa mig ett ragg för 15.50, och framförallt hur mycke sex min vän hade om det finns så billiga prostituerade hos henne. Som tur e har jag en pojkvänn som gärna offrar sig för min skull, så han sa tt jag kunde få ett "kompis pris av honom på sex.... kompispriset var, hör och häpna, 15.50. Så denna dag vill jag tacka Linnea för att hon är en underbar vänn som försöker köpa horor till mig i födelsedags present och min pojkvänn som ligger med mig nästan gratis.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Handyman

Tänkte ju att om du har riktigt bra sex med din pojkvän i vanliga fall, tänk då vad 15,50 kan göra för sexlivet! Hoppas iallafall att det var riktigt bra! ;)
Puss puss

2008-02-04 @ 17:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0