Begravning

Igår var en jätte jobbig dag. Det var farmors begrvning. Det var en jätte fin tillställning dock var jag inte lika imponerad av prästen. Känns bara så tungt att hon aldrig kommer komma tillbaka hon var en så stor del av min familjs liv och var verkligen aktivt med i mitt liv. Hon skickade alltid olika kort och brev för hon visste att jag älskar att få post osv. Men just nu är jag mest arg på henne för att hon gav upp och för att om det är som de säger så var det så att det började i lungona och det var pga hennes rökning. Hon valde att röka fastän hon visste vad konsekvenserna kunnde bli så på ätt och vis valde hon att utsätta oss, alla dom hon älskar för de här. Så mitt nya beslut är att jag inte åker till sjukhuset för någon som har självförvållade sjukdommar, man har inget rätt att göra så mot dom som älskar en.

Nu ska jag åka till tjörn över helgen med mamma och Lars för att vila upp mig lite, få tänka på något annat. Ha en bra helg allihop

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Alltid jobbigt med begravningar, men det är också väldigt skönt att få ett ordentligt avslut trts att det är jävligt tungt!! Hoppas att helgen blev mysig iallafall och att du fick vilat upp dig ordentligt:) Puss

2008-07-13 @ 20:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0