Helgen

Så var ännu en skön helg till enda. Denna sköna helg började med en mysig dan på stan där jag och Lars gick och shopade samt åt en god lunch, efter det så bar det av till mormor och morfar på middag. Dom var som vanligt jätte glada att ha oss där även om mormor fortfrade hade lite ont efter sin operation och därför var lite trött. Men det bjöds på god mat och mycket gott att dricka till. I lördags var jag på stan igen och träffade Johanna som tagit sig hit från Örebro och efter det hade Lars lagat mat och hjort i ordning en jätte god picknick korg med massa god mat, vin och öl. sen åkte vi tills lottskogen och hade picknick och bara låg där och myste tills det började bli lite kyligt vid 23 typ. Och idag börade jag min dag på underbaraste tänkbara sätt, jag åt hotell frukost, den var riktigt god och min älskade Johanna gjorde vofflor till mig! Sen bar det av till liseberg för mig och Lars så nu sitter jag här hemma, helt slut och har svag ångest för att jag måste till gymmet imon.

7 levlar tills jag vinner
och en evighet tills tomten kommer med Alice

Kommentarer
Postat av: LillaBob

Hej vännen!

Ska höra av mig innan jag åker jag lovar!! Mycket just nu..:)

Ha de bästaste puss!!!

2008-07-31 @ 18:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0