Inte rädd för att misslyckas

Jag är minsann inte rädd för att misslyckas! Därför att jag har upptäckt att misslyckas (eller vi kanske ska kala det att lyckas med underliga saker istället) är en del av min unsderbara personlighet. Och för alla er som inte vet det så gör jag alla dessa saker bara för ni ska veta hur man inte bör gör och slippa göra samma sak. På så sätt ät jag ganska lik Sally Svantesson som bara misslyckas med allt för att den gråa massan ska slippa begå hennes hjältemodiga misstag. Anledningen till att jag dragit denna slutsatts är för att jag igår lyckades med nått som bara jag kan, jag fastnade med bröstvårtan i ett dörrhandtag. Ja, du läste rätt. Smidig som man är (rena samurajen) lyckades jag när jag skulle gå ut från toaletten att fastna med behån i dörrhandtaget (inte så svårt som man skulle kunna tro om man är min längd) så att dörrhandtaget och linnet åkte in i behån och fastnade i bröstvårtan. Så nu går man med sårskorpa på bröstvårtan och är stolt över sina hjältemodiga misstag!

Men som ni alla ver kan man aldrig bromsa sig ur en uppförsbacke! YAYA!!

Kommentarer
Postat av: Ida

hhahahaha.. så du :) kan se det framför mig..

2008-07-24 @ 22:21:22
URL: http://metrobloggen.se/idamanson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0