Kalas!

Idag skall jag på kalas nere i Bua för min älskade syster fyllde år igår (grattis i efterskott!). När jag ändå är nere på landet tänkte jag svänga förbi Fredrik och se om han har en ny tele till mig som jag kan tänka mig. jag är ganska kräsen, inte för att det behöver vara en bra tele men den måste se ut på ett speciellt sätt så alla försäljare (inklusive Fredrik) brukar bli ganska trötta på mig. Hade även tänkt att ta en kaffe med min alldeles egna Handyman men det passar tydligen inte att svara när jag ringer längre och då får man vara utan mitt nästintill kungliga sällskap. Sen har jag sett att det verkar vara på modet att ha nedräkningar till diverse olika saker och jag vill ju inte vara sämre.

159 dagar till julafton
9 levlar tills jag vinner wow tävlingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0