Lång helg

Känns som om jag har haft en långhelg fastän jag inte har det. har varit ledig lördag och söndag och gjorde bara mysiga saker som jag ville, solade lite, läste deckare, drack kaffe och låg i sängen och tittade på tv. Sen på måndagen åkte jag och jobbade lite, och när jag kom hem var min älskade Linnea där och vi drack vin (ofcourse) snckade gammla minnen och hade det allmänt trevligt. Idag var jag ledig igen så jag och Linnea gick på stan, shopade lite, käka god luch och bara myste och snart ska jag upp till tjörn med mamma och bisse. Ska bli klippt och med lite tur blir det sushi till kvälls mat. Det vill säga att jag har haft riktigt sköna dagar!
Dock så har även solen sina fläckar och dessa dagar har innehållit vissa besvikelser, för det första köpte jag ett packet med spirello glass i sommarvärmen, men när jag kom hem så visade det sig att det inte alls var som lösglass sprirellon, jag blev lurad! det var nån annan jävla äcklig glass som såg ut som spriello!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0