Angel is no angel

Besvikelse är ledordet denna dag och det var den värsta sorts besvikelsen, det är den som låtsas vara en positiv överraskning men sedan visar sig bli en besvikelse. Eller som en bekant beskrev det för ett par år sedan, man får ett jätte fint paket som man är jätte glad för och sen visar det sig att paketet bara innehåller BAJS! inte korvar heller utan äckligt klet bajs. Det är så att jag har en viss rutin som är att försöka se dharma och greg varje dag kl 2, efter det har det varit smallvill som jag inte klarar attt se. Första säsongen men stålmanen mini var helt ok men nu pallar jag inte mer. Så idag efter Dharma och Greg såg jag att de bytt smallvill till Angel (detta var paketet). Denna serie älskar jag och ganska stor del av de beror på att Angel är min alldeles egna hunk ängel, han blev min ängel redan när han var med i serien Buffie och vampyrerna. Så idag när jag började se Angel vilket ochså visade sig vara en säong jag inte sett (ännu bättre paket) inser jag att Anegl har lagt på sig! BAJS! Om man endast är väldigt välbetald för att vara snygg, kan man inte kräv att han är det då också? Så min Angel är inte min ängel längre, så nu får jag börja leta på annat håll.
15 levlar kvar tills jag vinner vadet
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0