Helt vanlig torsdag

Idag är det en helt vanlig torsdag, gött! Igår när jag kom hem överraskade min älskling mig med ostgratinerade kräftor, vitlöksbröd och öl till fotbollen. Och som den goda förlorare jag är bestämmde jag mig för att förstöra hela myskvällen när Ryssland slog in 2-0. Jag var så arg att jag bara var aggresiv och otrevlig resten av kvällen, men tack ändå älskling! Idag vaknade jag att det regnade, ässkar regn. Jag får en sån myskänsla när det regnar, vill bara sitta inne och mysa med en kopp varm te och lite god paj och en riktigt bra bok, attans att man inte har en öppen brasa hemma också.

Idag ska jag till mormor och morfar för att morfar fyller å så jag och lars ska dit och lämna en present och ta en kopp kaffe. Det ska bli mysigt, sen ska jag hem och ha det bra, bara ta det lugnt och ha det skönt samt vila upp mig lite inför helgen för imorgon är det midsommarafton. Så imorgon ska jag ut till Framnäs och fira medLars familj.
Trevlig midsomar alla!

Kommentarer
Postat av: angelica

Ha! Där sa du någonting. Tyckte väl att det lät lite konstigt igår när pappa sa att det vart 25 grader och klarblå himmel. Scheisse!

2008-06-26 @ 11:51:16
URL: http://ango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0