Helvetes dagen

Visste att dessa dagarna på jobbet skulle bli ett helvete men föga anade jag vilket helvete. Börjar med att ingen vet att jag är ny, allt är en enda röra, saker är redan försenade och de bestämmer för att skicka mig på en ledsagning in till stan så att jag ska bli ännu mer sen. Inte nog med att jag ska behöva köra i centrala göteborg, jag har en psykpasient som vägvisare. tur att jag har så såligt lokaksinne att det inte spelar någon roll vem som säger vart jag ska köra. väl tillbaka på jobbet är jag redan flera timmar sen med mitt vanliga chema, så alla galningar höll på att bli omedisinerade denna dag. Som tur är har jag en underbar pojvänn som håller om mig så fort jag kommer innanför dörren, pussar på mig tills allt känns bättre och sen gör kvällsmat till mig 8eftersom lunch inte ens var att tänka på att hinna med idag). Tack älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0