Den perfekta lösningen!

Har varit lite grinig på det senaste och naturligtvis är det min pojkvänn som får ta alla smällar. Han är den som står mig närmast och får därför utskällningar från allt till att jag inte gjort saker jag borde till att han inte skulle älska mig om jag opererade mig till man (det senare var en kul diskussion). Men efter en del funderade har jag kommit på att det är för att val jag gör i mitt liv påverkar honom. Att min framtid är osäker (vad det gäller jobb, ekonomi osv) hade inte stört mig så mycket om det inte va så att jag visste att den drabbar honom med. Han gör det mesta för att vara söt, som lagar underbara middagar till mig ibland som han gör extra fina bara för att göra mig glad, håller om mig hela nätterna, pussar på mig och talar alltid om hur vacker han tycker att jag är. men detta bidrar nästan bara mer till att jag känner skuld, fast nu har jag kommit på den ultimata lösningen. En MANTEL!!! Inget kan gå fel om man har en super mantel. Jag kommer få nästa jobb jag söker + att jag kan rädda världen på min fritid. Linnea har lovat att sy en som jag ska få till sommaren men det är tyvärr ett tag kvar så jag får väl knåpa ihop nått provisoriskt så länge.

Ha det bäst

ps:Linnea, ditt dörrhantag har mina fulla sympatier

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Alla bara måste älska dig..så är det bara!!!:)

2008-03-10 @ 19:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0