Det handlar inte om att dela, det handlar om att vinna

Ny plan, wow går ju inte så bra och ingen har frivillig anmält sig till mitt lag så nu ska jag börja med andra tävlingar istället. Såg att jag missat Lisebergs tävling om finaste balkonglådan, var väldigt besviken, men för att ta igen detta har jag deltagit i alla tävlingar jag kunnat hitta på internet idag. Om någon hittar en intressant tävling så kan ni väl skicka den till mig.

Fick äntligen fixat mitt träningskort idag, så nu jävar är det dags att börja arbeta inför stranden 2009, jag är ju ändå realist och inser att säsong 2008 redan e körd för min del. Imon är jag ledig och då ska jag och mister gnällspik ut på stan och shopa lite, det ska bli mysigt.
Ha en goo helg. kramar

Kommentarer
Postat av: Handyman

Haha! Jag tycker det är roligt att du är realist och tror satsar på 2009, tänk om man kunde vara det..;) Ännu roligare att du kallar honom gnällspik:) Har gjort tenta idag, trött som en gnu!
Puss puss

2008-03-29 @ 16:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0