Goda gärningar är till för smarta

Försökte idag att genomföra en god gärning, men det visade sig vara svårare än väntat. Ville överraska en vänn med blommor. Bara att hitta en sida där jag kunde beställa blommor till en annan var svårt. Men sen lyckades jag inte förstå hur det hela fungerade ändå. Om jag måste tvinga personen som ska ha blommorna att vara hemma en hel dag så kommer de bli misstänksamma och själva överraskningsmomentet är liksom förstört. Då började jag läsa vad som hände om personen inte var hemma eller om man kunde få telefonavisering, detta lyckdeas jag inte heller att lista ut. Så nu kommer min älskling att bli utan blommor. Om någon som läser detta har ett bra tipps på var man kan köpa blommor eller hur det går till lyssnar jag villigt.

Kommentarer
Postat av: Annika

Okej =) Läste du om hur kan kan få bort dem också?

2008-03-04 @ 16:49:19
URL: http://www.TheAnnika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0