Sånna som jag som skapar hat på internet

För er som sett Björn i parlamentet när han talar om WoW kan jag nu stolt meddela att jag förverkligat hans fördommar. Jag spelar präst som skapar hat på internet. Har inte tid att berätta exakt varför idag jag skapar hat idag men till mitt försvar vill jag bara säga att jag försökte bara hjälpa! Björn sa om präster "de är sånna som ni som skapar hat på internet" och nu är det sant. Bara väntar på nästa gång jag ska till min by, då kommer alla andra woware stå där med sina facklor och vänta. Så från och med nu ska jag bli wows första skog enstöring. jag ska bo uppe i bergen någonstans och bara hugga sten och döda lejon. Till alla er som trodde på mina wow talanger vill jag nu bara säga förlåt, jag inser mina begränsningar och drar mig nu tillbaka till skogen och kan bara hoppas att ni en dag förlåter mig.

Yaya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0