Underbara vänner

Började min dag med ett mysigt morgon möte, tidigt men det ar det värt eftersom jag går upp hur tidigt som helst bara någon bjuder på kaffe och fralla. Sen kom jag till jobbet och läste Linneas blogg och där fanns det kärlek till mig. Kännde mig glad och uppskattad. Efter det ringde Johanna och undrade om allt var bra och sa att hon skulle komma på besök, MYSIGT! Så jag har underbara vänner. Men viktigast av allt är att linnea står vid sitt löfte att sy en mantel åt mig. jag undrar om den kommer vara så stor att när jobbiga situationer dyker upp kan jag bara krypa ihop och lägga mantel över mig och låtsas vara en färggrann sten. Fan va kul på jobbet när kunder börjar skälla på en och man helt lungt och stilla plockar upp sin mantel och kryper in under den och låtsas som om man försvunnit. Förvånande kunderna kommer bli.
Om jag får en så stor mantel så kommer det ju vara lite darthwader över mig och om det är det skulle jag gärna vilja ha ett eget ledmotiv oxå. Typ som när jag vill ha respekt så vill jag att Phantom of the ophera ska spelas jätte högt när jag kommer in i ett rum, så ska jag släpa ena foten lite efter mig och ha halva ansiktet dolt av manteln på ett mystiskt sätt. Eller när jag vill vara extra vacker så vill jag att en svag sång av shes a lady ska spela medan jag balett hoppar fram och sprider små blom blad. Mitt liv kommer bli så mycket lättare när manteln är klar och jag har fått ett ledmotiv.

Yaya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0