wow kompis sökes

Nu kommer historien om hur Johanna, aka jag lyckades skapa hat på nätet igår. Det var några som ville ha hjälp med en instans, oxå kallas boss-bana. Jag sa nej, men då sa som snälla, vi behöver verkligen en präst. Varpå jag ger mig men varnar dem för att jag verkligen är dålig på detta spelet. Det börjar ganska dåligt ed at jag tydligen redan är med i en grupp så dom skäller på mig och säger att jag måste gå ur den om jag ska spela med dem. Synd bara att jag inte vet varken hur man går med i eller går ur grupper, redan här börjar jag känna stressen och svetten bryter fram. Tillslut lyckas jag i alla fall med detta och kommer till min nya grupp, då dyker problem två upp, gruppen förvinner och jag ser inte vart. Jag antar att de andra redan här börjar dumförklara mig, så de kommer och hämar mig och visar sakta men säkert vägen. I början tycker jag att jag sköter mig ganska bra, behöver ju inte slåss utan ska bara heala dem andra så de inte dör. Då försvinner de igen, jag ser hur deras liv försvinner och att de behöver healas men jag kan inte se dem och därför inte hjälpa dem! Ångesten börjar kännas av nu och svettningarna blir bara värre. tillslut hittar jag dem och lyckas hela dem, då skäller de på mig för att jag inte healat dem tidigare. Men jag var ju vilse!! Sen går det ganska bra en stund till, sen händer det, det som skapat hat på nätet, fått mig att svettas och troligen ett och annat krig att bryta ut, jag lyckas inte hoppa mellan klipp blocken!! förstår ni det fruktansvärda! INTE MELLAN KLIPPBLOCKEN!

Jag försöker och trillar ner i vattnet, försöker och trillar ner i vattnet, nu har kinderna börjat blossa, ångesten ligger och dallrar i luften. Typ 8 gången jag trillar ner i vattnet lyckas jag dessutom simma vilse så de andra får hoppa i vattnet igen och visa vägen. De hoppar om och om igen och skriver "hoppa här". Va fan svarar man på det - tack men jag är inte utvecklingstörd, bara riktigt dålig på wow och har en dator som fete laggar. Nej, jag svarar inte alls för det har jag inte kommit på hur man gör än. Ju fler gånger jag hoppar ju mer växer hatet, och varje gång jag klarar ett hopp trillar jag i på nästa. Vid detta laget e jag så upprörd att jag blivit rödflammig på bröstet, svettas ordentligt och den totala ångesten är nu ett faktum! När gruppen en efter en inser att jag aldrig kommer klara hoppen lämnar de gruppen och får inte göra klart sin instans, hatet är nu så stort att jag fruktar att nya krig kommer börja pga av detta.

Så alla ni som spelar wow och ligger på serven twisting nether, jag ber om ursäkt för att jag gav mig in i spelet. men om ni vill göra en god gärning, bli min vänn där, vi kan skapa ett guild som heter - botten. vi som inte ens sicktar mot toppen. Om någon kan tänka sig att offra sig och idka lite vlgörenhet, skriv ett inlägg här så ses vi på wow.

Kram guild ledaren för lag botten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0