Bättre få en stock i benet än att inte få stock alls

Som sagt, det art ju brölopp i helgen och jag måste säga att det hela var riktigt lyckat. Var visserligen tvungen att träffa delar av min pojvänns familj men det mesta brukar ju gå ganska bra bara man håller andan och ser glad ut. Jag och Lars fick tillfälle at träffas för en gång skull och kunde bara mysa hela helgen. Själva bröloppet var varckert, även om jag har väldigt få vackra bilder från det, finns nämligen en ovana i min familj att göra grimarser så fort man är med på bild (lovar att lägga in bildbevis senare). Brölopps festen bjöd på god matocg dryck samt en hel del suspekt sällskap. Alla flickorna Utsetn hamnade i sitt vanliga festtillstånd men vi ser de som att bjuda på sig och tog en för laget helt enkelt. Senare på kvällen ska jag ha ringt Linnea och förkunat att jag fått en stock i bennet (en stor flisa) men som hon sa, bättre att få stock i benet än inte alls (tyckte jag var kul). Skall även ha ringt johanna och låtit lite lätt papanoid och vilse på de stora gatorna i den kungliga huvudstaden men sagt at det inte gjort nått för att jag hade en straff pinne.. keep it coool, och lagt på. Bjuder på den med.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag gillar min lätt salongsberusade Johhan med stock i benet! Har inte garvat så mycket på länge! Det är tur att du bjuder på lite skratt då och då! Det är sånt man har vänner till:)
PUSS!

2008-05-14 @ 20:22:03
URL: http://gismoswampen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0