Dags för hyllningar

Som många av er vet har jag en vadslagning som gäller wow, tänkte nu bara medela er alla att jag snart är level 50. Jag säger till lite innan så ni hinner förbereda era diplom, blomster arangemang eller hyllningstal som ni eventuellt kommer vilja hålla till min ära. Dock blir jag ju inte lvl 70 som är det igentliga målet men om man ser lvl 70 som en högskoleexamen kan man litegranna se lvl 50 som studenten.
Annars händer det inte så mycket, jackten på ett par rosa snickarbyxor verkar gå vidare då det verkligen inte går att köpa någonstans. Hur ska jag någonsin kunna bli den händiga kvinna jag vet att jag är innerst inne om jag inte har ett par riktiga snickarbyxor? fast för att bi det behöver jag även en såg och det verkar ju vara lite lättare att hitta så jag kanske ska börja med det. Undra om det fins lila sågar?
    Sist men inte minst så ska jag ut på present jackt idag. Lars fyller ju snart år så jag antar att det är dags för mig att ge mig ut och leta presenter. Mest tror jag att han ska få saker som jag ingentligen önskar mig, inte så snällt men en av många fördelar med att vara prinsessa.

kramar

Kommentarer
Postat av: angelica

Hallå hallå! Jag vet vad vi skall köpa till bissen i studentpresent. En tröja som hon vill ha. Ringer dig sen. Ha en bra dag! Puss

2008-05-29 @ 12:07:02
URL: http://www,ango.blogg.se
Postat av: Anonym

fan jag skrev fel adress.

2008-05-29 @ 12:07:48
URL: http://www.ango.blogg.se
Postat av: angelica.

Jag vet, jag skall tillverka en sådan tavla hemma med veckans brandman, jag menar nu har vi ju fler att välja bland. Blir en smula mer spänning än när man bara hade en att välja bland. Ha en bra dag kvinna!

2008-05-30 @ 11:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0