Fan va varmt!

Idag är det hisskligt varmt där ute. Försökte sitta utanför jobbet och läsa en liten stund i solen men efter 10 minuter böjade det brännas (fatta jag är vit) och jag svettades som fan så jag fick gå in. Annars händer det inget idag, inte en enda kund på hela dagen, inte ens ett ynka telefonsamtal. Så nu sitter jag tittar på Stockholm maraton, inte jätte spännande men funkar. Funderar på om man kanske skulle ställa upp. Glad Lars kommer bli när jag meddelar att våran nya paraktivitet är att träna för maran 2010! Kanske ska mjuka upp honom lite först som kanske ta honom på långa promenader och små joggingturer. Men ska nog vänta lite med tanke på at jag just berättat för honom att vi ska ut och kampa för alla förälskade män visar sin kärlek på det sättet. Ska vi tälta och han ska skuta djur att grilla och plocka bär att äta åt mig och plocka lite vilda blommor så jag känner mig älskad på riktigt.

Kommentarer
Postat av: angelica

Detta var dödens dag med stort D. Imorgon kommer bli dödens dag med stort D plus Ö! Jag är bitter för att jag inte är ledig och sitter mest och tjurar. Jag svarar inte på kundernas frågor, jag snäser bara "jag bryr mig inte!". Men visst säger jag som dig, lördagar är underbara! Kram

2008-05-31 @ 14:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0