Gött mos!

Här i göteborg är allt gott mos! solen skiner (jag har fått lite färg), sommaren är här och jag har snart jobbat mina 25 dagar i sträck så jag får vara ledig i 4 sen, det ska bli underbart. Då ska jag bege mig till den kungliga huvudstaden och gå på skansen på brölopp. Neturligtvis nu när man får gratis inträde tänker jag smyga dit lite tidigare för att titta på alla de små söta djuren! älskar zoo av olika slag. Det mest spännande just nu ska bli om jag forfarande kommer i kläningen jag köte inför bröloppet, annars skulle man kunna säga att det typ är lite kris. Sen har jag ju inte gått in skorna som jag köpt tills dess heller, jag tvivlar starkt på att jag överhuvudtaget kan gå i sånna skor men jag få väl ta ett redigt tag i lars så att så lite tyngd som möjligt ligger på mina egna ben.
ha de gött. karmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0