Parlivet och starka röror

Hej!
Har just suttit och tittat på Sverige pussas och kramas där Björn (min björn) talar om hur lycklig han är för nu när han har blivit dumpad så är han så fri, han kan tillexempel göra starka röror som han inte fick för sin förra flickvänn. Då kom jag på hur mycket jag saknar singel livet. Jag har blivit en torrboll! har inte gjort en enda stark röra sen jag träffade Lars!! Och det är inte bara det, alla mina roliga projekt verkar ha försvunnit ihop med mina fria dagar. Jag har inte gjort några nya ritningar på sockerslott, inte byggt en prinsesskoja men framför allt inte gjort en enda stark röra! Jag visste det, att det var såhär jag skulle sluta mina dagar, så fort man ger upp det fria livet så går det utför! Jag är riktigt upprörd så jag tror att jag behöver ett projekt, eventuellt ska jag köpa hem massa starka saker och se om ja kan få fram hur man gör den starkaste röran av ALLA! eller nått annat, som att åka och köpa lite virke och bygga om hela lägenheten till ett sjörövarskepp! Har en känsla av att jag hade haft fler bra iddeer om jag bara hade fått min mantel. Är det långt kvar Linnea?
Nu ska jag fundera vidare så hörs vi snart, och vem vet, då kanske jag har det bästa receptet på en stark röra någonsin!

YAYA!

Kommentarer
Postat av: ida

haha du är ju helt underbar.. =) skrattar så jag kissar ner mig.. fy fan va jag har mått pest idag.. wuuäääh !! haha, men kul hade vi !!

2008-05-25 @ 22:38:41
URL: http://idamanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0