Liseberg

I helgen var det öppning på Liseberg och jag var naturligtvis där. Det var lika vackert som alltid och jag drabbas alltid av en liten lust att köpa allt som finns där. Fast detta år fanns det en liten överraskning, nämligen chorros (spanska våfflor). Jag brukar alltid äta massor av dessa när jag är i spanien och de brukar även säljas på göteorgskalaset, så i år på kalaset tvingade jag Lars och min käre bror att leta efter chorros i hela stan, fast utan resultat.
Annars har det inte hänt så mycket.... var dock på min första riktiga arbetsintervju som jag var lite nervös inför men allt känndes lite bättre när jag fick ett piratkort från Linnea med lite lugnande text på. och igår var jag och hälsade på hos mormor och morfar. Jag hade lite tid över så jag passade på. Dom blev glada och jag fick lite fika.
Johanna

Kommentarer
Postat av: Malin

ÅH... chorros!! Med mjukglass? Så gott! jag ska på liseberg nästa helg, ska inte äta på hela dagen så jag får plats med många! Haha! Håller tummarna för jobbet och laddar inför Ullared! =) KRAM

2008-11-18 @ 21:50:51
URL: http://zeusinfinity.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hälsa han att han är en sjuk människa.

2008-11-18 @ 21:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0