storleken spelar roll!

Jag var och fikade här om dagen och fick lära mig att storleken spelar roll- större smakar helt enkelt bättre. Malin tog mig till ett fik där jag inte varit innan och de hade de största chokladbollarna jag sett, och tro det eller ej men de smakade faktiskt bättre än de vanliga små. Malin kan intyga detta. jag tog en bild på det, ber om ursäkt för den dåliga kvaliten men det är ju bätter än ingen bild alls.

Idag var jag och fickade med Tahani. Fick se hennes lägenhet, den är absolut underbar! Jag är ytterst avensjuk på henne. När jag var hos henne fick jag det roligaste samtalet! Lars ringde mig och betättade att han hade kissat på katten. jag trodde att jag hade hört fel först men det hade jag inte, visste inte riktigt vad jag skulle svara på det så jag frågade varför. visade sig att han hade stått och kissat och när han gjorde det hade katten helt plötsligt hoppat ner i toaletten!! så nu är det en kiss(e)-katt (hahaha). Där fick han igen för alla mornar som han väckt mig tidigt eller råkat riva mig!

Ha en underbar vecka!
Johanna


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gapskratt!!

2008-11-11 @ 11:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0