Ullared och nyfunnen kärlek

Jag och Malin har varit på utflyckt till Gkås, mycket spännande eftersom det var vid löning. Fast jag tckte att vi klarade det hela på ett ganska bra sätt även om jag var helt slut efter 4 timmar där inne. Fick handlat en del julklappar och lite annat smått och gott. På vägen hem lyckdes jag och Malin dessutom tanka bilen helt utan hjälp även om det tog ett tag att hitta diselpumpen.
Jag har även funnit en ny kärlek, så här ser han ut:



Är det inte det den vackraste dator som ni har sett???? Jag vet att jag har en fullt fungerande daor men jag vill verkligen ha denna!!!! Får väl se om jag inte kan muta Lars att ha sex med någon från sony så kanske jag kan få den billigare. Kostar bara 12000 annars och det är ju inte sååå farligt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0