Fittast av alla!

Nu var det ett tag sedan jag skrev och sen sist har jag hunnit vara i örebro vilket var ett par härliga nostalgi dagar i min gamla stad! det blev en hel del vin och god mat och med ett klassiskt inslag av mentos provning. Och efter noga grugglande, spottande och smackande har vi kommit fram till att lakris min är den godaste mentosen.

Men nu till den stora nyheten, jag har skaffat wii fit. Fan vad kul det är, det är svettigt och man ser helt mongo ut när man anväder det med det är riktigt roligt. Roligast är nästan rockring spelet när man står och vickar på höfterna, man blir as svettig, magen krampar efter ett par gånger men framför allt gillar jag hur man ser ut som en blandninga av någon som juckar i luften och någon som håller på att få ett eplepsianfall!

Imorgon ska Lars hämta Korven, detta ska bli spännande...
trevlig helg alla

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Måste få komma hem till dig och provspela! Vill ju också bli fittast av alla..;)

Puss

2008-10-12 @ 19:59:48
Postat av: Teodor

Hur går det med korven? Är han inte den sötaste och mest underbara varelsen du har haft i ditt hem? kram

2008-10-16 @ 22:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0