Tyskland

Nu har jag inte skrivit på ett tag för jag tog bilder i tyskland som jag tänkte lägga in med inlägget men eftersom jag är fruktansvärt oteknisk i kombination med ett fruktansvärt dåligt tålamod resulterade detta i att jag satte in telefonen i datorn, provade och trycka på en knapp och när det inte gick som jag ville utstötte jag någon form av avgrundsvrål, suckade från botten av magen och slände dramatiskt ner pannan i skrivbordet för att vänta på att Lars skulle fatta vinken och hjälpa mig. Det gjorde han inte och eftersom en av mina många possitiva egenskaper är envishet så skriver jag nu inlägget utan bilder.

Resan var jätte mysig, en riktigt bra sätt att fira ett år. På dagen åkte vi till mormor och morfar för att hälsa på samt låna en spritvagn aka en dramat. sen gjorde vi i iordning en jätte mysig picknick till båten och gav oss iväg. Tog en drink i baren och sen gick vi till hytten och åt vår picknick och drack massa vin sen sussade vi sött. klockan halv 5!!!! väcker mig lars och tycker att vi har sovit tillräckligt och som den goda flickvänn jag är rullar jag ur sängen och sminkar mig i en form av komatillstånd. Frukostbuffen var underbar! jag valde att rikta in mig på amrikanska plättar med sirap samt bacon, en ganska god blandning, ledde visserligen till ett illamående resten av dagen men det var det väl värt. Resten av resan åt vi gott, schoppade sprit samt massa svampbobsaker till min samling. så på det hela taget en jätte mysig resa.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0