Vardagshjälte, martyr och användare av skor

Det tror jag att det ska stå på min gravsten. Idag blev jag nämligan en vardagshjälte (manteln hade hjälp nu Linnea). Jag var och lämnade blod!! som tur är behöver man inte lämna så mycke första gången men ändå.

som tur är hade jag förberett mig med riktiga hårding plåster innan jag åkte dit så att dom skulle veta vilken tuffing jag är. Så alla som vill kan nu få ge mig en present för min stopa gåva till samhället. med lite tur kommer de komma fram till att jag har för dåliga blodvärden för att få vara givare så jag slipper genomleva detta igen. och ni kommer då slippa uppleva mitt martytskap var 4 månad.
Nu ska jag gå och köpa nått gott att äta till berunh för det har jag förtjänat.
Trevlig helg alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0