husdjur och sexguru

som vissa känner till har det funnit vissa argumentationer i mitt förhållande på senaste om hurvida jag ska få en valp eller inte. en dag hittade jag ju valpen alice i tidningen och har nu betstämmt att lars köpt henne till mig men väntar tills jul för att ge henne till mig. Men för att väntan inte ska bli för lång har han gett mig ett annat djur sålänge. detta underbara husdjur heter skabb och kliar som bara fan! Jag tror jag håller på att dö, det ser ut som om jag har exsem och dessutom så bygger dessa små djävlar gångar under huden... SOM MAN KAN SE! jag är så äcklad så jag håller på att dö.
För att lätta upp min dag ringde Linnea för att medela att jag är hennes nya sex guru (känner mig mycket ärad av denna titel), för att tala om att hon höll med om att skapp djur är äckliga och sist men inte minst ringde hon för att förhöra sig om hur landet ligger i nya sextrender (mycke har ju hänt sen hon var ung). Nu ska jag ta min skabbiga, såriga kropp till sängen och där ska jag ligga och tycka synd om mig i oset av den hemska krämen som ska föreställa medicin.
kram

Kommentarer
Postat av: Handyman

Jag skrattade så jag höll på att kissa ner mig när jag läste din bloggg idag!!!:) Du är så sjuuukt rolig!

Puss

2008-09-09 @ 09:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0