Fel sida av sängen

idag har jag vaknat på fel sida av sängen. Är bestämmt arg på ganska många idag (hanska skickligt med tanke på att jag hittills inte träffat eller pratat med någon idag). Den sida jag vaknat på är inte heller den lessna där allt går fel utan som vanligt (när jag vaknar på fel sida) har jag vaknat på Min Lotta på bråkmakargatan sida. Det är när man vaknar med känslan av att någon slagit ens Bamse och man är arg på alla, och man vill hantera det genom att skrika och stampa med ena foten i golvet.

Som tur är har jag ju en ny bok som alltid får mig på lite bättre humör, det är boken med roliga lappar som vanlig människor satt upp. Idag hittade jag en lapp som någon som oxå vaknat på Lotta sidan måste skrivit. Det står "Du som försökte mörda min hund genom att köra som en dåre inom området skall veta att den dagen din son är stor nog att gå själv på området, skall jag köra över honom!!!". Så jävla kul, skönt att man inte är ensam i bitterhetsträsket. Det bästa med lappen är att killen körde jätte långsamt på gården för att han hade med sig flyttlass som han skulle bära in i sin nya lägenhet, då släppte den galna kvinnan ut två hundar precis framför bilen. Han stannade och släppte förbi hundarna och sen bar in sina saker, när han kom ner igen satt denna lapp på vindrutan.

Sist men inte minst har jag en lapp till er som bor i korridor och har problem med att folk tar saker som är era ur kylen. Vanja som bor i korridor hade satt upp denna lappen " I drink straight from the bottle- a little thing to bear in mind for next time. Especially since, as we all know, I also suck a lot of dick." Så Angelica och Linnea, snälla sätt upp en liknande lapp på era kylar, hade varit sååå kul.

solig. solig torsdag på er alla

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag ska lätt sätta upp den på kylen innan jag flyttar härifrån!!!:):)

Kramar

2009-04-23 @ 14:32:14
Postat av: angelica

Haha! denna åker upp efter att mathilda varit här!

2009-04-23 @ 19:51:17
URL: http://ango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0