God man, goda vänner, god vecka

Detta har på det hela taget varir en väldigt god vecka i mitt liv. Har fått Lägenhet!!!! Tro det eller ej men jag har lyckats få en ganska central lägenhet (hyresrätt) i götebrorg!!! Min lycka är nu total. Som tur är har jag även väldigt goda vänner så det första Malin sa va OOhhh, jag kan hjälpa till att flytta! Det var med en sån entusiasm att man nästan kunde tro att hon var ironisk, men icke. hon erbjöd sig till och med att ta ledigt om hon jobbade för att hjälpa mig, sicken kvinna!

Sist men inte misnt klarade jag min god man tenta (hade en av de bästa poängen av all!). fick 64 p av 66 möjliga. G var 36 poäng. Ganska stolt över mig själv, läraren sa att det inte fans ett enda fel i ekonomi delen.

Har varit och tränat tre timmar i morse och sedan åkte jag bara hem, slängde i mig en burk tonfisk och åkte direkt och hälsade på momor och morfar så nu funderar jag stark på att sova lite middag.

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till tentan gumman! Så nu äru alltså god man på riktigt? Stolt ja blir! På lördag kör vi maraton på gymmet o bygger upp oss inför flytten! =) Puss&kram

PS: jag ser fram emot flyttpizzan!! =P

2009-04-27 @ 20:43:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0