Jag ska bara

Ibland känns det som om jag är ihop med Alfons Åberg för det händer ganska ofta att jag får vänta på Lars därför att han ska bara... Idag var det en sån dag igen. Jag gick upp 9, åt frukost och packade min träningsväska. Då ber Lars mg vänta för han vill åka med, han ska bara kläpå sig och äta frukost först. Det är bara det att under tiden som jag väntar kommer jag flera gånger på honom med att göra annat som att leka med katten, sortera tvätt och till slut var måttet rågat när han bara skulle läsa aftonbladet först!!! Då stod jag påklädd och frustade av ilska i hallen. OMAS! alla dessa motgångar i mitt liv, hur ska detta sluta?

Ev blivande Fru Åberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0