Köpa hus?

Idag ska jag på husvisning. Dock inte för min egen skull, utan har lovat att följa med Malin så nu funderar jag på att ta på mig min tröja med texten "just friends". Annars finns det inget speciellt planerat för idag, kanske bara träna lite ellöer ligga hemma och spara lite energi för den kommande jobbiga veckan. Har haft en lite dålig period nu så energin är inte på topp och ovanpå det ska jag till tre nya arbetsplatser på tre dagar nu mån-ons. Kommer vara helt död på torsdag... om jag inte jobbar då för då får jag skuta upp sammanbrottet lite.
Nu ska jag börja tillverka min husvisnings tröja, ha en bra söndag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Om du är ledig på torsdag så tänkte jag komma och hälsa på..:)

Hör av dig om du vill tjöta! Jag har telefonen på jämt!

Kramar

2009-04-06 @ 16:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0