Mysteriet fortsätter

Som ni alla ser har någon erkännt att de var de om satte in pengar men inte skrivit vem de är. Så nu kan vi helt enkelt ta bort de flesta av sveriges befolkning och begränsa undersökningen till de som läser min blogg... genast blev det mycket färre kvar i undersöknngen. Kan även stryka mamma från listan, angelica lägger alla sina pengar på kläder så vi kan nog stryka henne med. Så nu har jag bara ett fåtal misstänkta kvar. Undersökningen fortsätter tills jag vet vem den skyldiga är.

I övrigt så har det varit en ganska lugn vecka, var hos mormor och morfar på middag med min mamma i måndags och åt lutfisk. Och igår åkte jag och Lars och hälsade på min gammelmoster. Denna dagen ska jag bara jobba lite och efter det så blir det träning.

Solig morgon på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0